torsdag 1 oktober 2009

Skejto

Idag ni, idag skejtade jag till skolan! Jag kanske har glomt att beratta for er den glada nyheten; Nancys vanner GAV mig en skateboard!
Jag kan bara saga sahar; grabbar gillar skatetjejer. Jag tror inte nagonsin att sa manga killar kommit fram till mig under en dag. Satt nu vet ni det tjejer, SKEJTA. Skateboards for killarna har ar som mobiltelefoner/bilar/pengar for tjejer har... Hah...

Idag var jag hursomhelst ivag till The Mall for att hitta en present till Sofie, som fyller 18 bast pa lordag!
Jag tanker inte visa vad jag kopte till henne, men ni kan fa se vad jag kopte till mig sjalv. :)

Lappglans, lappstift, ogonpenna och nagellack fran Victoria's Secret. Rosetterna ar fran Claire's.

3 kommentarer:

Erika sa...

Det är skejting som är grejen asså?! Får ta och börja med det då ;) Söta grejer du har köpt hem där :) :)

pöss och kräm!

D sa...

Ja, det tycker jag du borde! Du kommer fa alla snygga skejtgrabbar efter dig aven :D Tack, visst ar det sota?

Puss!

D sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.