onsdag 28 oktober 2009

Date nr 2. Nerd

Kom precis hem fran den andra dejten i mitt amerikanska liv.

En grabb som kom till var traslojd-klass forra veckan fragade om jag ville hitta pa nat sa jag sa ja. Och ikvall gick vi pa bio och sag "Law abidient citizen" eller vad den nu hette. Det var trevligt men han ville halla min hand och jag ville inte. Sa jag sa "need to go to the bathroom!" och pep ivag. Han fattade grejen satt saga.
Komiskt nog sprang vi pa min traslojdslarare i the mall... Lite aaawwkward, eftersom det var han som presenterade mig for denna pojkvasker.

Vi har Spirit-week denna vecka, och idag var Neon-day! Alla var kladda i neon. Imorgon ar det Montgomery Nerd-day, alla klar ut sig till nordar for att representera vara rivaler Montgomery.. Deras farger ar rod och svart. Detta ar mitt tappra forsok till att bli en sann nerd. Vad tycks? 8-)

4 kommentarer:

erika sa...

Hahah, dejten lät lyckad ändå må jag säga! ^^

Du är en äkta nerd!
sötis :D

Enannan sa...

Haha, du är jättefin!

D sa...

Hahaha. Jag gillar speciellt polkagris-broschen.

Unknown sa...

hahahha, du ser ut som en sann kristen flicka :]
Vilka roliga aktiviteter man har där borta!111