lördag 17 oktober 2009

Fall

Igar efter skolan hangde jag med Rima och Natalia for att titta pa deras tennistraning... Ja tankte att det kunde vara kul att prova pa lite, oh fragade om jag fick spela med dem men deras tranare sa da till mig "No, I can not let you do that". De kan inte riskera att bli stamda om jag skulle bli skadad... Det ar for mycket SAFETY FIRST, och det gor mig smatt irriterad from time to time.

Hursomhelst, sen traffade vi Jacob och grabbarna ett tag och sen gick vi hem, fixade i ordning oss och akte till skolan igen for att kolla pa en amerikansk fotbollsmatch. Vi stannade inte lange, eftersom vi inte forstod vad som forsiggick av matchen, haha. Vi gick hem till Danny och dar var vi resten av kvallen. Vince plockade upp oss vid tolv och sen somnade vi vid 2.

Imorse vaknade vi upp tidigt, (9 am) och sprang !!! Duktiga. Nar vi lamnat Rima akte jag och Nancy for att spana efter en halloween-drakt jag kan ha i skolan pa halloween (...) men hittade ingenting.

Ikvall ska troligtvis danny komma over hit for forsta gangen! Spannande.

Forresten sa glomde jag namna att vi hade en "Lockdown" ovning i skolan haromdagen. Det innebar att man slacker ner klassrummet och laser dorren i den klass man ar i just da, om en gunman skulle vandra omrking pa skolomradet. Det ar ganska stort att de ens ska behova ha sana ovningar tycker jaag. Men anda lite betryggande. Forra veckan blev en kille ranad med pistol pa andra sidan skolan. Nice!

5 kommentarer:

Sofie sa...

oooohw, Livet leker!
Hoppas du har det bra.

Sjuk ovning... lika sjukt som att min pappa seriost snackar om att han ar serios orolig for att mamman kan bli skjuten for att hon kor for sakta. aaah, fast det ar nog bara han. heh.

I ALLA FALL! Hade du en bra helg?

PUSSOKRAM

Erika sa...

Låter mycket trevligt!
förrutom den där övningsgrejen,
läskigt!

åååh, what?! har ni halloween grejer på er i skolan?
Sounds flummigt! :)

D sa...

Soffie - gahh, stort! nastan alla manniskor jag pratar om vapen med och sager att jag inte gillar det forsvarar alltid pistolerna och sager att det ar inte pistolens fel att folk blir skjutna...... heh. nej nej

min helg var ratt bra! vad gjorde du i helgen? far du traffa folk nu ?
PUSS

Erika - jag hoppas vi aldrig kommer behova den dar ovningen!

Jaa, allaaa pratar om det och fragar mig vad jag ska kla ut mig till pa halloween, jag har ingen aning!
Kom garna med forslag, haha!

Sofie sa...

Jag veeet.... alla jagar och skjuter. Ajaj. jag menar klart vi ska skjuta lite MER!! DET AR MANLIGT!

Kul for deg! Min helg var la ok. Hemma fredag och lordag for mor och far drog pa stan vilket resulterade i att jag inte far ga ut. (jag ar 18 jag ar 18 jag ar 18...) men var pa middag sondag. satte. Jag kommer till dig nu da va? (:

PUS

Enannan sa...

Plötsligt framstår våra svenska brandövningar så larviga...