lördag 31 oktober 2009

Bowling


Happy halloween!

Eftersom jag och Nancy ar ensamma hemma de foljande 2 veckorna sa passade vi pa att ha kul ikvall! Vi gick och bowlade ! Det var mysigt och kul, ganska tomt pa folk och det var discobowling!

Jag skulle egentligen hem till en kille, Kyle, och we were gonna kick it (betyder hanga, dagens nya slang-ord for er!) fast tyvarr ar alla killar har sa kallade strugglers sa det blev inte av!
Och innan det hade jag pratat med Andy att hanga men han fragade om jag fortfarande har "a thing" med Danny, och jag sa ja, da sa han att vi troligen inte kan umgas ensamma med varandra. ?! Aldrig hort pa maken. Men jag antar att det var snallt mot Danny (?)
Och appropa Danny. Han hade huvudvark ikvall. Men jag ska traffa honom imorgon hoppas jag. Det varmer mitt arma hjarta att han hellre traffar mig an gar pa nan av alla fester han blivit bjuden till. :)

Huvudlose bowlaren


Forlat for alla skumma suddiga
bowling-bilder men jag gillar dem!


2 kommentarer:

Enannan sa...

Det verkar inte vara brist på killar i ditt liv... Håll dem kort ;)

Kram

D sa...

Jag har garna ett liv utan killar. :( Hu.. Fick du inte mitt mejl?