söndag 1 november 2009

HALLOWEEN!


Nu ar det sa att min kamera ligger i Anya's vaska sa ni far inga bilder idag, men de kommer jag lovar!

MEN, jag tankte anda skriva om gardagen. Maste varit den mest handelsefulla dagen pa lange.

Jag vaknade TIO I NIO (tidigt for mig !) och tog en LANG promenad i en timme med Nancy. Vi kom hem, gjorde grot med bar och drack kaffe med pumpasmak.

SEN cyklade jag till skolan och motte Victoria, svenska tjejen fran skolan, och vi SHOPPADE. Jag kopte ett linne fran Abercrombie & Fitch, kofta + strumpbyxor fran Forever21, skateSKOR fran Vans som ar valdigt skona och fina. Alskar dom.
Det var kul att traffa henne! Fast vi pratar engelska med varandra iallafall (eftersom det lattare! konstigt jag vet).

Sen cyklade jag hem och gjorde mig i ordning. Rima och Anya kom over lite senare och vi gick TRICK AND TREAT! Vi gick i McDonald Mansion-omradet, som ar ett riktigt snobbigt och rikt omrade. Det var partyn pa gatan, 100-tals pers ute och alla hade dekorerat sina hus nagot otroligt (som sagt bilder kommer snart!)
Vi fick en massa godis, fast jag gav allt till Rima for jag har sa gott som lessnat pa godis...

SEN sprang vi hem, skramde upp oss och vandrade brevid kyrkogarden (som vi funderade en kort stund pa att ga igenom!) och skrek nar vi misstog fagelskrammor for man med yxor.

Sen gick vi hem till Dannyy och hangde med honom, Andy och Nick. Troor att Andy fattade tycke for den spanska flickan!

IDAG sa vaknade jag och sprang i morgonkvisten. Sen har jag inte gjort ett skvatt. Forutom handlat med Nancy, SKYPAT med MIRJAM OCH LINA! och kollat pa Bedtime Stories med Nancy.

Jag. Gul.
Tyckte om den har bilden! 8)

6 kommentarer:

erika sa...

det där med att det är lättare med engelska kan jag kosntigt nog förstå, ibland iskolan vill jag bara orata engelska, för lalt låter seriöst mycket bättre på engelska ^^

Ser fram emot alla bilder!
(jag hade inte haft ngt emot att få godiset? 8D..)

erika sa...

jag kan ju inte stava till Prata ser jag x)

D sa...

du kan inte stava till konstigt, i skolan eller allt heller :) no-no-no-noonoo.
tro mig, svenskt godis ar faktiskt ganska godare!

erika sa...

Hahah, sorry, det blir så när man är snabb ^^ Joo, jag har hört det också, så när jag är i usa nästa år får mina föräldrar skicka en massa godis till mig ;D

Unknown sa...

Fiiiiiiiin bild! :)
I miss jooooooo. Vi måste prata snart igen!
Din blogg dyker aldrig upp på senast uppdaterade listan :( Det är störigt så jag har missat massa. Fast det fick jag catcha up nu :)
KRAMI

D sa...

Miss yo utoo!! Ja, sag bara till nar som helst :)