måndag 16 november 2009

Snyft


Idag hande nagot OTROLIGT fruktansvart.
Jag var pa vag till skolan, skjutsad av Vince som vilken vanlig mandag-morgon som helst. Halv-sover i bilen, det ar kallt. Lite trott och grumpy eftersom det ar mandag, baste dagen pa veckan. Men den har veckan skulle komma att fa en brutal borjan...

PLOTSLIGT rusar en liten katt over vagen! Framfor varan bil. Vi kor pa katt. JAG AR I CHOCKTILLSTAND i ca 1 minut. Tittar i backspegeln och ser katt hoppa upp och ner i PLAGOR. Tarar i mina ogon. Katt dog idag.

Det har var det fruktansvardaste jag varit med om pa ar och dagar. Kommer ta lang tid att aterhamta mig. Fyyyy alltsa. Jag vill aldrig nagonsin vara den personen som kor pa nagons lilla gose-husdjur. Kitty kommer aldrig komma hem igen :(

RIP.

4 kommentarer:

Jaana sa...

Oh no... kände du katten också? Alltså vet du att den hette kitty?

Enannan sa...

Åh, nej! Vad fruktansvärt. Hoppas att katten slapp plågas länge i alla fall.

Kram!

Unknown sa...

Aaaooooo! Sådant har jag svårt med som du vet.. Hoppas att du känner dig bättre snart.

D sa...

Naej, jag kande inte katten, som tur var!

Fruktansvart! Och jag fick skjuts hem igar och korde nastan-nastan pa ett radjur. Forstar inte vad det ar som pagar!