söndag 29 november 2009

Back to SR!

Cutie

Famous Redwood-trees. Aldsta i varlden, eller nat.
Ah, ganska stora iaf!

Sot! Brynn. Nancy's systers son (en av dem).

Galna americanos!

Mysig Thanksgiving-middag :)

Nancy och kalkonen!


Hemma fran Thanksgiving firad med amerikanska foraldrar, 85-arig mansgris och sma barn. Det var trevligt! At en hel del kalkon och paj. Det tog 5 timmar att gora iordning kalkon.

Igar och idag var jag med Rima, och vi promenerade i hettan till the mall, jag provade en klanning till NEW YEARS EVE. Rakar ju vara min 18-ars dag och allt. Bara en manad kvar!
Och jag fick reda pa att min alskade svenska familj kommer och firar med oss :'D Det gjorde mig glad, de kommer om 3 veckor!!

Imorgon ar det tillbaks till skolan igen... Det var skont med lov, jag gillar verkligen att vara borta fran civilisationen ibland och bara vara med familj och inte kanna stress att gora nagot sarskilt.


For att vara 100% inne i tacksamhets-veckan sa...
Jag ar tacksam for...
- Att vara i Kalifornien och att min mamma pushade mig att aka istallet for att stanna hemma och ga miste om allt jag upplever just nu. Och ha den underbaraste vardfamilj!
- Att ha fatt vaxt upp i en trygg miljo! 8) Och haft en sa bra uppvaxt med underbara slaktingar och foraldrar och vanner.
- Rent vatten
- Att vara (hyfsat) frisk. Hoho!
- Att ha traffat vanner i Santa Rosa
- Slightly Stoopid och Sublime . Musik som gor mig glad nar jag kanner mig ledsen.

5 kommentarer:

Erika sa...

Låter som en riktigt trevlig Thanksgiving! :)

Snart smäller det fröken!
18 bast, yäääh! :D
Gud vad kul att din familj kommer! Du kommer få en helt underbar New Years Eve & FÖDELSEDAG, det är jag bombsäker på :D

take care <3

mirr sa...

wiiuu, då kan ju jag passa på att skick med min födelsedagspresent till dig med din familia!

Enannan sa...

Det ska bli så underbart att träffa dig igen. Känns som tusen år sedan. Saknar dig!

Till alla prinsessans vänner: Det går bra att lämna eventuella presenter senast den 22/12 för direktleverans på födelsedagen. Inte för stora och tunga bara :) Ni vet var vi bor och är alltid välkomna!

D sa...

Ahhh, jag langtar sa himla mycket!!

Jaana sa...

Åh vad snygg du är, vilka fina bilder! shitshit!<3