måndag 2 november 2009

Above the clouds

Idag har jag varit pa valdigt bra humor! Jag har kommit till insikt! Jag duger hur bra som helst utan en kille! Och jag mar sa braaaa! Jag behover ingen grabb for att ma bra!
Sen fick jag Nancy att gomma min mobil sa jag inte skulle tanka pa den. For mobiler gor mig stressad. Fin dag var det.

Fick A- pa mitt senaste matteprov, och 80 pa min engelska-essay! Tror det ar B. Satt-e. High fajv!

Lite bilder pa saker jag kopte i lordags nar jag shoppade med Vickan far ni se om ni scrollar ner!

Nya glajjer!


New shoes! Skateskor.
Lagg marke till den FETA algebra-boken som de stampar pa... Krossa. Doda!

Sahar sag jag ut idag! Intressant.

Mina horlurar gick sonder idag. RIP..
Sa jag kopte dessa :)
Mitt favoritgodis, fast horlurar! SOTA!

2 kommentarer:

Erika sa...

YOU GO GIIIIRL! *high five*

Fina grejor du hittat :D

Enannan sa...

En bra insikt du har kommit fram till. Kom ihåg att endast det bästa är gott nog för min prinsessa!

Kram