torsdag 12 november 2009

Freee


Igar var det Veterans' Day, det innebar; INGEN SKOLA. Fast egentligen ska vi hedra alla krigs-veteraner. Bra, bra gjort!

Kvallen innan var jag med Devin och Kayla. Sov hos Devin och vaknade vid 12, Vince plcokade upp mig och sen for vi hem till Rima och kidnappade henne. Vi at vara forsta In & Out-burgers! Alla har tjaaaatat pa mig att ata dar, och det var faktiskt bra burgare. Inte OTROLIGT fantastiskt, men gott!
Sen spelade vi softball, (jag har tranat med Vince nastan varje dag de senaste dagarna) och sen sprang jag och Rima, at jattegod hemlagad pizza och grillade mashmallows i oppna spisen. En rikigt bra och skon dag.

Idag hangde jag med Andy lite efter skolan, vi spelade softball (haha) och sen foljde han med mig och at pa Panda Express! Han ar verkligen en av de schysstaste killarna har omkring. Usch, de flesta killarna ar verkligen douchbags! :P Jag haller mitt avstand fran killar fran och med nu.
Manga tjejer beter sig sjukt mot killarna ocksa visserligen, kanske som revenge pa deras douch-ighet, eller nat. Haha . Jeeeesus.
Tillexempel en grabb som jag kanner som ar en asbra grabb, hans ex dumpade honom for att hon vill partaja och ta droger. Det ar ju bra ...

Hursomhelst! Vanner ar livet. Och familjen. har jag insett och lart mig.

Karlek

1 kommentar:

Inger sa...

Hej Denise!

Tänk vad mycket minnen du samlar på dig nu inför framtiden. Och vad klok du har blivit angående vad som är viktigt här i livet.

Här går livet sin gilla gång, skickar kramar från Tomta och farmor som tänker mycket på dig.