söndag 8 november 2009

Homecoming

Igar var det homecoming dance! Natalia, Rima, Anya och Victoria kom hem till mig innan dansen och Nancy lagade goood lasagne at oss. Vi fixade oss och sen kom vi till skolan och fick sta ute i FREEZING cold ko. Men sen. SEN! Kom vi in och vi borjade dansa direkt! Jag alskar danserna har, men musiken ar verkligen den samsta tankbara. Det var hur kul som helst iallafall!

BILDER

MIDDAG. fina bilder blev det... Rima pillar med sin piercing..

SMYGFOTO

SOM SAGT, FINA BILDER.

redo for homecoming dance.
Ghetto fab var temat. jag har mitt blingbling

<3

5 kommentarer:

Enannan sa...

Åh, vad ni är fina allihop!

Erika sa...

Ser ut om som om ni hade riktigt trevligt! Nice clothes btw! :)

- sa...

Fan va snygga ni är då! Rima är fett snygg, även fast jag säkert sagt det förut. Och du också min vän!
Jaana

Caroline sa...

Vad fin du är gumman!

D sa...

Tack ni! Det var riktigt kul :)