söndag 15 november 2009

Girls night

Otroliga, harliga tjejer :)


MARABOU. nagonting jag saknar mycket :(


Denna helg skulle Vince och Nancy aka till Nevada med Nancy's jobb sa jag fick ta hand om katt, hund och hus. Jag bjod over Victoria och Ane (svensk och norsk) och vi bestallde PIZZA och at MARABOU och JULMUST (som Vickan kopte pa Ikea, haha).

Vi kollade pa Cinderella story och sen kom Kyle, Austin och Dale over och vi hangde med dem ett tag. Sen sooov vi till klockan 12 och idag gick vi till the mall!

Det var en rooolig helg!
Pa fredag var jag med Rima efter skolan, vi spelad softball med Vince och Andy. :) Och sen var vi lite pa en fest som en kille i min klass hade. Det var kul, tills vi var tvungna att ga darifran for polisen kom.

4 kommentarer:

mirr sa...

aåhhh, julmust!!! det är jul snart!

haha, kommer polisen till alla fester du går på?

D sa...

Jaaaa julemust!

Jag har ju bara varit pa sa gott som en fest an sa lange, hahha. men pa den kom polisen. och jag var i en halvtimme pa en annan fest och polisen kom dit en timme efter :B

Jaana sa...

Du är för vild bruuuden! Sluta trasha amerikanska hem så kanske inte polisen kommer nästa gång!

D sa...

Jag lovar att battra mig! haha. Jaana, du far vara inne pa msn/facebook-chatt oftare!