söndag 25 oktober 2009

Pumpkin Patch + Great America

I fredags tog Vince och Nancy mig och Rima till en Pumpkin Patch! Det innebar att man valjer ut sin pumpa som man sen carves out ansikten ur, ni vet. De hade ocksa en Haunted barn! GALET LASKIGT! Forestall er den varsta skrackfilmen och en man jagar dig med chainsaw! Sa var det. Nar mannen med motorsag kom emot oss stallde vi oss upptryckta mot vaggen, kramandes varandra och skrek, hahaha. Bra impuls-reaktion ifall det varit pa riktigt...

Senare tog de oss till Riiimaa, vara 'foraldrar' fick antligen motas! Senare var hos en av hennes brors killkompisar ett tag. sen kom vi hem och sov direkt, for jag skulle upp 06.30 for att aka till Great America med the key club fran skolan! Det tog 2 timmar att komma dit, och ALLA Key-club medlemmar fran vast-sidan tror jag var dar. Massssa folk. Vi lyssnade pa folk som holl tal i 1 och en halv timme... Boring. Men sen, sen! Fick vi aka i berg och dalbanorna! Jag akte alla, det var galet! Massa loopar och ahh, sjukt kul!
Jag kom hem pa kvallen och var gaaalet trott och slumrade in nastan direkt.

Idag kom Rima over (hon kallar mig sin basta van har borta, fint) och vi hade Pumpkin carving! Vi gjorde fina pump-ansikten. :)

Bilderna ar i oordning, borjar med Great america, hos Isak (kompisen), sen pumpkin patch, sist carving!

Den har bilden ar sa klockren! Jag ar inte radd.. Nej nej..

Varmt

Justin

Galna berg-och-dalbanor

Jag och Justin!

"We got spirit, yes we do! We got spirit, how bout you?!"
Tummenupp

Key club membahs

Vi hittade en ramp att sitta pa

Hahaha, jag alskar den har bilden. Radd.

Rima, och hennes vanner! (Vince's smeknamn for henne ar bruja = haxa)

Nancy!

Scaryyy?

Pumpkin patch! Jag valde en vit pumpa

<3

Rima, Nancy och Vinnie

Hahaha.

Min pumpa! (eller pokemon-figur)

Kladdigt och farligt jobb... haha

In action

Pumpor! Min ar vit, jag gillade den for jag har aldrig sett en vit pumpa forut.

3 kommentarer:

Erika sa...

Vilken härlig helg du verkar ha haft! :D
Berg och dalbana hela tiden! Sånt uppskattas att läsa och se bilder på :) *två tummar upp*

Flummigt att du har gjort iordning pumpor, jag disskuterade det förut idag med en vän om vi skulle göra det the american-way ^^ Men du är helt klart coolast som har en vit! ;D

- sa...

Jag kan inte fatta att det är så SOLIGT på alla bilder!

Enannan sa...

Underbara bilder! Och vilka fantastiska bergochdalbanor!

Din pumpa är finast :)