lördag 10 oktober 2009

first date

Igar var jag pa min forsta "date" :)

Danny och jag och Michael gick och sag Zombieland pa bio. Vi kom lite sent till filmen eftersom killar ar valdigt sega och gillar att ta tid pa sig och gora saker i sista sekunden (!!!), men det gjorde egentligne inte sa mycket, filmen var ratt medioker. xD
Biosalongen var precis som i alla filmer! Jattestor och nastan helt tom sa vi kunde valja och vraka vilka platser vi ville ha, och stolarna var grymt skona.

Mitt i filmen tog Danny min hand. :) Men jag kanner att det far ga langsamt fram, jag har fortfarande inte riktigt fatt grepp om hur dessa underliga amerikanska killar fungerar helt och hallet..

Snart ska jag ivag till the mall med Rima, och sen ikvall skulle jag egentligen varit barnvakt at lilla Ben som bor brevid oss, men han har influensan, sa nu blir det kanske ett party istallet. Maste prata med min alskade host-mom and host-dad forst givetvis!

Hoppas ni andra har det finfint i Sverige och inte ar alltfor deppiga att Sverige torskade mot Danmark ;D

Ciaoo!

3 kommentarer:

- sa...

iih, älskar sånt här! Det finns inget bättre än de första trevande stegen. Hålla handen! <3 Men det är nog smart att gå långsamt fram... Miss ya! <3

Erika sa...

Jag önskar dig all lycka! ;) jag ÄLSKAR din blogg :D

D sa...

Ja, det ar gunderbartd :) We'll see how it goes!