torsdag 8 oktober 2009

Hahahahahahahahhahahahaha. Jag dor. detta ar ett mastervark!
Det var ett projekt vi hade i min konstklass, vi skulle rita av en Picasso-teckning upp och ner. Jag tittade upp och fick se killen mitt emot mig's bild.
Jag borjade frusta av skratt och skrattade sa att tararna sprutade och kunde inte sluta! Det ser ut som en galen och missbildad haj med tandstallning. Ska egentligen forestalla en rysk gubbe.
Han gav den till mig! Ska satta upp den pa min vagg och vakna med ett gott skratt varje morgon!

6 kommentarer:

Unknown sa...

hahhhaha, shaaaark. namnamnam

Erika sa...

MAHAHAHAHAHAHA!!!!!
JAG GJORDE EN EXAKT LIKADAN NÄR JAG GICK PÅ HÖGSTADIET!! x) Den blev lika vacker som den där ;D

Sofie sa...

aaaah denise! vad lycklig jag blir! <3 men fixa skype sa vi kan snacka. yepp.

oliver sa...

haha! kan se det framför mig, sen massor av snor bara rinner ner! he-he.. mm! sikket mästerverk!

din oliver

D sa...

mmm! hahah, du skulle varit dar! :)

- sa...

hahahah sitter här o småfnissar för mig själv...