tisdag 20 oktober 2009

One love


Har egentligen inte nagot att skriva om, inget nytt som hander direkt. Folk har borjat dekorera sina tradgardar som tokar, haxor och skelett overallt. Och pumpor, naturligtvis.
Jag har kant mig himla nojd bara. Indifferent, likgiltig. Bara kanner mig inte pa nat sarskilt humor, det ar ganska skont faktiskt!
Lyssnade pa Bob Marley pa vagen hem idag, det var sol och behaglig varme och reggae (har aldrig forstatt hur man stavar det; reagge, reggae, reggea?!) Mysigt var det iallafall. Finns det nagon person som varendaste manniska avgudar har borta sa ar det Bobban, och ja, allt som har med reggae att gora.

Jag har traffat en svensk tjej i skolan, Victoria, som ocksa kommer fran Stockholm! Vi kakade lunch idag, hon ar jattesot och trevlig! Vi pratade om att ha en "svensk kvall" med svenska disney-filmer och kottbullar och en tripp till Ikea, haha.

Nu ska jag nog ga och sova, eller lasa 1984 som vi laser just nu i engelskan.
Ha en finfin kvall allesammans!

5 kommentarer:

- sa...

Säkert ett tecken på att du börjar finna dig i tillvaron. Bygger bo, gör dig hemmastadd, kurar in dig... nesting! Med känslan menar jag. Hehehehallelujah!
<3
Jaana

Erika sa...

Vad mysigt med en svensk-kväll :)
Köttbullar liksom <3

Enannan sa...

Vad mysigt med riktig Halloween! Ska du ut och "trick-or-treata" nåt?

Bamsekram

D sa...

Haha!
Jag tycker ocksa det! Halloween ar en big deal har!
Ja, jag traffade faktiskt en kille idag och vi pratade om att ga trick and treat utkladda till gronsaker! Han sa att jag var en bra ursakt for att fa ga ut och gora det , jag maste ju fa uppleva hela amerikanska kulturen liksom! Haha.

Mirris sa...

JAG SAKNAR DIG!! bajs vad jag saknar dig :( jag vill vara där och klä ut mig till grönsak med dig!