måndag 12 oktober 2009

Weekend!

Okej! Nu tankte jag beratta om min spannande helg.

Pa lordagen vaknade jag klockan 1 (!) och pratade med min alskade svenska moder i telefon. Sen akte jag till the mall med Rima, kopte en DC shoes sweater, svarta leggings och skosnoren ! Rima kopte varldens UNDERBARASTE milkshake, Oreo cookie milkshake. Mummmsigtfullibibblan.

Pa kvallen var jag ensam hemma en stund, Vince och Nancy var ivag och hjalpte med en filmkvall de anordnat for familjer i kyrkan tror jag. Vi at lite middag och sedan sa skjutsade Vinnie ivag mig till Dannyyy :) Vi kollade pa Children of men, som var ratt sa bra..

Pa sondagen gick jag faktiskt till kyrkan (for andra gangen sen jag kom hit, ha), men Alex, min 'basta' van dar var inte dar da... Satt-ee jag fick snacka lite med de andra ungdomarna. Vi at donuts och pratade om Gud.

Sen akte jag och Nancy och shoppade groceries, jag kopte mascara och slingor (jag ska gora slingor...). Jag klarar inte aaav dessa mataffarer! Den varsta affaren jag vet ar Costco, de saljer allt i MEGA-pack, sa man maste kopa 40 av allt typ. Det enda "bra" ar att man kan ga in hungrig och komma ut matt, de bjuder pa sa mycket smakprover av allting.

Pa kvallen hyrde vi Into The Wild och gjorde egna Oreo-milkshakes! Vi kopte ocksa 2 paket Ben & Jerry's for 3 dollar styck!!! Alltsa 21 kronor for ett paket :) Lycka! Vi kopte Macademia och S'mores-smak.

For ovrigt har jag fatt denna lat pa hjarnan..

Shoe laces

Skateboard som jag fick :) Skejtade hem idag!

Min nya fina sweater

Mmmmm! Oreo-milkshake about to be made!


Ben & Jerry's $3 styck!! I'm in heaven

Rima och en outgoing snubbe som jobbar i Vans-affaren. han ville hemskt garna vara med pa en bild med denna froken!

Weee!

Snygg tjej!

2 kommentarer:

- sa...

mer mer mer uppdatering!!!

- sa...

jaaa! snygg kompis förresteeen <3