torsdag 29 oktober 2009

Slightly stoopid..


.. ar ett band som jag upptackt nyligen. Det ar ett grymt skont band som manga lyssnar pa har borta, de liknar Sublime till stilen. Jag upptackte de visserligen for nan manad sen nar Danny skickade den har laten till mig.

Har ar en lat med dem som jag gillar mucho --> Slightly Stoopid - Up on a plane

Forresten, vad vill ni lasa (mer) om? SKRIV for sjutton och kom med forslag, ni kanske tycker det ar astrist att lasa om att jag gor laxorna tillexempel. Haha :)

Dagens spirit-tema var Mourning black, alla var kladda i svart och sa "begravde" vi en "person" fran Montgomery (vara rivaler ni vet). Imorgon (eller idag kanske..) ar det en viktig match mot dem.

Imorgon ar det iallafall Halloween, jag ska vara cowboy (girl) !

4 kommentarer:

erika sa...

Sounds good! ^^
Hörru du, jag tycker att så som du skriver nu är väldans bra, jag är bara glad att du ens bloggar! :D Fortsätt så bara :)

Hoppas du får en trevlig Halloween!

Sofie sa...

I WANNA READ ABOUT EVERYTHING! EEEVERYTHING. Fran morgon till kvall. Okej? <3<3

Enannan sa...

Jag vill se bilder på cowboy-tjejen!

D sa...

Haha, okej jag ska borja skriva varje sekund!! "Idag skrev jag pa bloggen.. och idag med.."

Bilder kommer! Nar ag far tillbaka min kamera :)