tisdag 29 september 2009

Key-club


Idag var det kallt och blasigt som bara den. Hade till och med jeans pa mig! Forra veckan svettades jag som en dare i bara klanning. Det ar ganska skont, lite som borjan pa host i sverige, fast varmare och soligt.

Idag gick jag aven med i en Club i skolan! Den heter Key-club och innebar att man hjalper till som tillexempel ge mat till hemlosa, stada upp pa stranderna och massa annat. Den 24 oktober ska klubben aka till ett stort nojesfalt som heter Great America. Det kostar 55 dollarsch att aka dit, men det vore galet kul att prova pa lite galna rollercoasters!

Efter skolan gick jag till en tutor som skulle hjalpa mig lite med Algebran... det gick sadar. Jag fick en 60-arig forre detta mattelarare som inte kunde prata sa hogt och blev overrostad av de andra i rummet. Jag ar annu mer forvirrad an jag redan var :( Satt-ee.. Far val lista ut sjalv hur man raknar ut Variables on both Sides!!

Nu ska jag skriva essay om Brave New World (bok vi last, micket bra bok men svar!) och gora klart mattelaxan, samt rita en bild i Keith Harings anda som uttrycker mitt missnoje med samhallet.

So long!

2 kommentarer:

Enannan sa...

Skönt att veta att du har att göra :)

D sa...

Oja, nog har jag att gora alltid ! Haha.