söndag 27 september 2009

Party party!

Hej gott folk! Hoppas ni alla haft en bra helg!!

Det har har iallafall varit den basta helgen jag har haft pa lange!
I fredags var Nancy och Vince borta hos kompisar och jag bjod over Rima och Natalia fran min skola, bada utbytesstudenter fran spanien och polen. Vi gick till Jamba Juice och sen traffade vi ett par killar fran skolan en liten stund. Sen gick vi hem och at massa mat och donuts, lifesavers och Jelly Bellys! och PRATADE massoor! Jag har saknat att ha tjejkompisar att kunna verkligen prata med. De sov kvar och vi lagade waffles pa morgonen. ^^

Pa lordagen shoppade jag och Nancy groceries och sen akte jag hem till Devin pa kvallen. Vi fixade i ordning oss och sen akte vi pa hennes kompis birthday party! Vi kom dit och sa hej till
folk och fodelsedagsbarnen (identiska tvillingar!) men vi akte hem till henne igen for att hamta hennes lillebror och ta honom till ett party. Sen akte vi tillbaka men blev inte inslappta eftersom det var for mkt folk och hennes kara van inte svarade i telefon... Satte vi akte hem igen. >.<>

Vi somnade vid 2.30 och jag gick upp 8 idag for Vince och Nancy skulle plocka upp mig och vi skulle till Oakland for att se en amerikansk football-game! Det var Vince's favoritlag Raiders mot nat annat lag. De forlorade med 3-23, men jag forstod inte ett dugg av vad som forsiggick anda! Det var kul. Mannen drack ol och skrek mycket. Det var inte manga kvinnor dar. Jag fragade en kvinna vad de gor nar mannen ar pa football games, hon svarade "we take their credit cards and go shopping". Heeeh varfor kanns det som att jag sett detta pa teve?

naja! Har kommer lite pics!


Devdev and Denden :)


Radiettes or something. CHEER!



Nancy + Vinnie

2 kommentarer:

Enannan sa...

Coolt att gå på riktig football! Avis är jag :)

Hälsa Vince att världens bästa soccer-lag (AIK alltså) totalt leder och kommer kamma guld i år. Då kan han ju stoltsera med sin fina AIK-tröja istället!

Puss!

D sa...

;) I'll tell him!
Det var kul, aven om jag inte forstod ett dugg av vad som forsiggick riktigt... Plotsligt lag alla man i en hog mitt pa planen. "Oh, uhm did they score now?" "Nooo, it was just a touchdown!!"

Haha. Jag har nog tid pa mig att lara mig .. kanske (: