lördag 26 september 2009

Bilder = iMac !

Har kommer massa random bilder jag tagit under denna manad, bilder fran Burney dar Nancys syster bor, fran Blink-konserten och bilder inuti varat hus! Vi har precis skaffat oss en iMac vilket innebar att jag kan ladda upp BILDER! sa nu kan ni rakna med mer bilder, det har ju varit ganska daligt med det i denna blogg maste jag erkanna.. och jag sjalv tycker det ar hysteriskt trakigt med bloggar utan bilder. Sa tack ni som inte gett upp hoppet om min blogg annu! haha. :)















4 kommentarer:

Unknown sa...

hhahha fin t shirt högst upp där! :)
Massa fina nya kläder du kommer ha när du kommer hem alltså 8) EXOTISKA

Enannan sa...

Kul med lite bilder! Och snygga linnen. De ska jag sno av dig ;)

Erika sa...

Bild bomb!
(gilla-knapp)

älskar t-shirten med den där "homework"-grejen :)

D sa...

Jaa, mycket fina klader finns det! Men jag maste saga att jag saknar anda det svenska modet en del! Vissa amerikaner klar sig for grasligt :( ack ack..