fredag 11 september 2009

I am alive!

Oj oj oj, vad ni maste ha suttit och vantat pa detta inlagg! Jag kan informera er om att alla spannande aventyr jag har upplevt i detta stora land denna vecka har varit att ligga i min soffa har hemma med 40 graders feber och svullna halsmandlar och titta pa amerikansk reklam (som om inte sjukdom ar plagsamt nog liksom!). Det har varit kul...

Folk i skolan kommer tro att jag ar varsta Edward Cullen som kommer till skolan och forsvinner flera dagar helt plotsligt! Hah. Eller nat..

Forra helgen akte vi iallafall upp till Nancys systers familj som bor i Burney i sodra Kalifornien. Resan dit tog 3 timmar och resan hem tog... 4 eller 5. Roligt roligt. Var bil LA AV mitt pa vagen, sa vi fick aka hela langa vagen hem tillsammans med en tokig bargare som satt och berattade om sitt missnoje med sin Boss och att han gillar att dricka ol.. Det var en skumpig resa och en STOR truck. En stor bil och sma, krokiga slinger-vagar uppe pa ett berg gar inte ihop. Jag satt med naglarna ner i satet och haret ratt upp i skrack hela bilresan. Men ja, vi overlevde turligt nog!

I mandags var det Labor Day, jag och Nancy utforskade nagra Yard Sales, jag forsokte hitta en billig fungerande longboard eller skateboard som skulle underlatta min transport till/fran skolan men hittade ingen. :(
Nancy tog mig till downtown dar det fanns en massa massa second hand-affarer JATTEBILLIGT! Jag har kanslan av att jag kommer komma tillbaks dit nagra ganger. Efter det akte vi hem och jag bojade bli sjuk da. Bleh!

Idag har jag suttit o funderat pa vad man kan gora med en t-shirt, klippa eller vadsomhelst. Jag har varit ganska kreativ pa sistone men den verkar alltid do nar jag funderar pa att klippa sonder ett plagg.. Nagra tips?

Sa har sitter jag nu, fredag eftermiddag och ska PLUGGA hela denna afton. Yippieee..!
Men jag kan iallfall se fram emot BLINK-KONSERTEN IMORGON!! Och det gor jag som bara den, det kanns helt overkligt att jag verkligen ska fa se dem! Maste bara fa tag i min ride dit och se till att de verkligen plockar upp mig innan.. 8)



Med brist pa.. ett liv.. under dessa dagar har jag skrapat ihop min
My Top 10 Blink songs

1. All of this & I miss you
2. Online Songs
3. Anthem
4. The Rock Show
5. Roller Coaster
6. Going Away to college
7. Untitled
8. Not now
9. Dysentery Gary
10. Another Girl Another Planet

2 kommentarer:

Inger sa...

Skönt att höra att du mår bättre nu! Aldrig hört talas om Blink ..............men hoppas konserten var bra. Kramar från oss i Grisslehamn/

D sa...

Konserten ar inte forran om flera timmar.. Ar lite rastlos :)
Kramar till er ocksa!