söndag 13 september 2009

.

The rock show
Da har man sett sitt favoritband spela !
Bilresan dit var kul, vi sjong med i alla latar hogt och svishade forbi den vackra amerikanska naturen! Men... oturligt nog var en av de vagarna GPSen ville att vi skulle kora pa Avstangd! Satt vi fick helt enkelt kora ruuunt en bra omvag, men vi kom dit tillslut! Precis i slutet pa Taking Back Sundays spelning :/ hade garna sett hela deras show, men jag klagar icke. Efter dem var det Weezer som spelade. De var kladda i oranga byggardrakter! De var ganska bra men jag har inte lyssnat sarskilt mycket pa deras musik.

Sen var det blinkis tur!
Det kandes lite falskt allting, faksikt. De var sa... fullvuxna, och nar de korde sina klassiska dissar mot varandra kandes det som de laste fran ett manus eller nagot. O Tom verkade nastan forsoka sjunga sa illa han bara kunde hela tiden. Men jag sjong med i alla latarna och hade egentligen helst velat sta langst fram :)
De levde tyvarr inte upp till mina drommars spelning men det kanns grymt att ha sett dom!
Som en sista klam hissade de upp Travis Barker med trummor i luften och snurrade honom runt runt medans han spelade, det var asgrymt!

Hade iallafall en awesome kvall, det ar ju inte varje dag man far ga och se Blink-182 med tva frascha 19-aringar liksom!

Idag har jag kirrat en telefon, sa jag kanske kommer ha nagot av ett liv med vanner framover :B Sen har jag pluggat och Vince rotade fram en gammal Polaroid kamera! Fast utan film.. Men anda! Grymt :D Sen sa tittade vi pa Taken som var en riktigt bra film! Se den!

Natti

1 kommentar:

Enannan sa...

Vad härligt att du är tillbaka! Och att du hade en bra helg med Blink, även om de sjöng falskt ;)