torsdag 17 september 2009

Wasting time, hanging out

Ah jag ar sa glad!
Idag efter skolan akte jag hem med Devin i min skola och vi hangde lite hos henne innan hon skulle pa golf-match. Hon ar verkligen jattetrevlig och sot! Sen larde jag kanna en annan tjej lite battre idag ocksa, vi ska gora nat nagon helg. Hon ar 'ex' eller nat till Andres som ar en av grabbarna jag hanger med. Grappar.

Devin berattade att hon tror att J gillar mig!!!! :)))) men jaa man vet ju aldrig med grabbarna har borta. de ar inte som svenska killar fo sho!

Juste, jag glomde namna igar att jag pratade med min basta Sofie i luren narmare 2 timmar igar! Sa mycket har jag saknat att prata med en kar gammal van.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Käraste Denise! Du verkar hare najsss där borta :)
Jag är avis på Sofie och dig som kan prata med varandra, men jag kan inte prata med er! :<
Och jag saknar dig!

<3

Sofie sa...

Denise min vackra mo! Jag saknar dig redan och har en av mina sjalvomkande moment har i Pennsylvania... stackars mig. Hur som helst, hoppas att du far en yynderbar helg! Pussokram
pa lina ocksa!

PS J!!

D sa...

Ja, mesta tiden ar najs men sen far jag mina sakna-attacker. jag kanner mig fortfarande lite utanfor i skolan och har fortfarande inte riktiga vanner.
saknar dig med linis! :(