torsdag 17 september 2009

Hei

Vill bara informera er om att jag lever, dock drankt i laxor, men jag lever!

Dagen har varit VARM och annars ganska seg. Jag har varit trott och somnade nastan pa mattelektionen... TRAKIGASTE lararen och klassen i hela mitt liv. Men jag vill att ni ar lite stolta over mig - fick ett A pa mitt Chapter test!! I matte! MVG liksom!

Helgen ser ut att bli handelsefull:
fredag
- traffa Alex och kanske ha filmkvall med henne och hennes bror + kompis.
Lordag - traffa Ali och Rima fran skolan. kanskeee.
Sondag - jag blev bjuden pa ett birthday party pa en resturang av en kille i min engelskaklass som jag inte kanner sa jatteval, men det kan ju bli roligt iallafall! Positiv installning ar grejen.

Igar blev mitt har brunare. Det var menat att bli blondare :( Jag skulle lyssnat pa min inre rost och mitt lofte att ALDRIG rora harfarg igen. Naja, som tur ar gar fargen ur - om 28 tvattar...

Imorgon har vi kort dag, slutar 12 o sen har vi Survival-ovning pa nat satt. Typ forbereade oss ifall det skulle bli jordbavning eller en katastrof av nat slag. I en o en halv timme.

Erase and rewind, cause I've been changing my mind..

2 kommentarer:

Enannan sa...

Vilken fin bild!

Hur lyckades du så bra med matten?!?!?! Fantastskt. Inte för att jag någonsin tvivlat på din logiska förmåga... :D

Hare bra i helgen. Kram!

D sa...

TACK!!! hahaha. jag vetesjutton. vince ar en himla rackare pa algebra, sa han hjalper mig sa gott han kan. jag tror att det var det som var hemligheten for det borjar ga utfor igen, kan ju ha att gora med att han varit ute oh rest sa mycket :\