söndag 30 augusti 2009

a trip to the desert

Har varit borta i Menifee, Riverside county over helgen och halsat pa Vince o Nancys familjevanner!

Det var som en oken dar borta, literally. Man kunde knappt ga utanfor huset pa dagarna. Pa lordagen akte vi till en mall och jag shoppade 1 tank top fran Victoria's Secret samt en UNDERBAR body mist, Pure Seduction! 1 galet sot klanning och kjol fran Beach Bums samt en spray balsam fran Aussie (billlligt har).
Idag pa dagen tog Britney, deras dotter med mig till en affar som hette Tilly's dar jag kopte ett linne fran Roxy och en kjol som var pa super-rea for $8!
Kommer sakert lagga upp bilder pa alltihop lite senare.
Sen gav Britney mig ett paket med massa Victorias Secret body mists som hon fatt men inte anvander!! Galet generos tjej!

1 kommentar:

Enannan sa...

Mysigt! Jag är avis på er värme. Här hemma är det vinter-kyla!