torsdag 13 augusti 2009

Meteor-shower and a clean house

Igar efter att vi varit i skolan och gatt till alla stationerna dar man behovde fylla i massa papper, igen, skaffa las till alla skapen och mitt student bodycard, samt FOTOT TILL THE YEARBOOK...!, akte vi for att mota upp cass, en kille som Vince kanner, som ocksa var min potentiella kavaljer till blink-konserten. Vi handlade mat infor middagen och sen lamnade vi av honom hemma hos sig. De bodde valdigt fancy, med gallergrind in till huset..
Sen kom hans systrar over for att gora rent varat hus, och jag hjalpte till. Det var kul, en av dem var i min alder sa vi pratade en del, den andra syster satt mest och laste Harry Potter. Nar vi var klara at vi hamburgare, och vi "ungdomar" (haha) satt och pratade en massa om vad man kan gora har. Systern foreslog att vi skullr ga till The Mall nan dag, och jag sa Of course!
Sen berattade dem att det skulle vara "a meteor shower" klockan 1-2 pa natten, sa vi akte over till deras hus som ligger lite pa en kulle, lite avskilt fran ljus och vagar och sa spelade vi ett spel "Life" som gick upp pa att ha mest pengar, gifta sig och ha sa manga barn och framgangsrik karriar som mojligt. Ganska amerikanskt.
Sen nar det var dags, la vi oss ute pa deras tradgard pa ett tacke och massa kuddar och tittade pa stjarnorna och vantade pa meteor-fallen. Vi sag en hel del faktiskt, jattehaftigt, anda tills jag somnade!

Idag vet jag inte riktigt vad som ska handa, har ingenting planerat. Det ar nastan outhardligt att vara ute i solen, sa man sitter ganska mycket inomhus. Igar brande jag ansiktet nar jag var ute med Sadie. Ont :(

Take care!

3 kommentarer:

Enannan sa...

Underbart sällskapsspel... Vi har olika syn på fullkomlig lycka tror jag :D

Det var underbart att höra din röst idag. Jag saknar dig massor. Puss

Unknown sa...

Ohh, vad mysigt det lät att ligga o titta på meteorerna :)!1 <3

- sa...

ååååh Californieeen. vad glad jag är att jag fick nys om den här bloggen. Allt låter ju för bra för att vara sant... SAKNAR DIG! Fortsätt bloggabloggablogga!
PUSS OCH KRAM /Janbanan