tisdag 25 augusti 2009

Alla dessa REGLER.

Alla ni som funderar pa att flytta till USA och ta en class som innebar att man pa MINSTA LILLA SATT skulle kunna skada sig...

Gor det inte.

Jag trodde traslojd skulle innebara att saga, bygga fina saker, kanske talja nagot, osv.
Men nej! Jag raknade ut alla REGLER som vi maste lasa och kunna for att klara testet att ta Woodshop-klassen, 288 REGLER!!!


En annan exchange student visade mig en riktig FET bunt papper idag, jag fragade henne om det var papprena for att fa komma hit till USA (det var manga papper, fler an jag fick fylla i), men det var bara papprena hon behovde fylla i for att fa SPELA TENNIS i skolan!

Allt for att man inte ska stamma dem I suppose.

Folk har forlorat mycket av sin frihet pga alla regler och lagar har. Det ar sorgligt. Inga ungdomar far vara ute efter 11 pm. Varfor inte bara sparra in alla istallet?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jävlar :| för att få spela tennis. Varför får man inte bara ställa sig och spela?!

D sa...

for att man kan SKADA sig :B typ fa racket i huvudet och do, fa hjarnskada. da stammer val foraldrarna skolan, och nu kan de val inte gora det for de skrivit pa papper eller nat. STORT!

- sa...

Shit vad sjukt...

Enannan sa...

You´ve got mail! Kram