torsdag 20 augusti 2009

Approved ride

Japp, imorgon blir det skoldansen med S, hoho ^^ Han ska hamta mig har hemma och presentera sig for nancy. Sen ska vi hem till hans kompisar och ata middag innan vi ska vidare pa TOGA TOGA TOGA!
Han kopte min biljett!! Jag har aldrig varit med om liknande! Jag tror att amerikanska killar ar uppfostrade att kopa saker till tjejer for att amerikanska tjejer vill ha en man som ger dem massa grejer. Eller nat... Trevligt vare iallafall, lite VIP kansla. Alla andra fick sta i en ko pa 20 meter och jag FICK den! >:)

Jag bytte min PE-class till Machine woodshop, hahaaa. Sa det ar som traslojd ungefar, tror jag. Lalala.
Ska bli kul att se alla kladda i toga-klanning i skolan imorgon.

Nu ska jag ut och springa for jag har blivit tjock :(

Take care!

Inga kommentarer: