onsdag 19 augusti 2009

Togaaa

YO, gissa vem som har en date till the big TOGA DANCE pa fredag?

Jo, kanske jag! Om nu min amerikanska familj approves, dvs.
Jag blev fragad av en kille i min engelskaklass idag om jag ville hanga med honom o hans vanner dit, jag tror till och med han erbjod sig att kopa min biljett dit, men jag minns inte sakert. Jag tyckte det var ganska modigt att gora straxt efter att alla i klassen uttryckt att man inte har dejter till danserna, utan att man bara gar med kompisar, DUUH! ^^

Har traffat en svensk och tva norska tjejer i min skola so far! Alla ar blonda och blaogda. Haha, de lever upp till bilden av nordiska people.

Forutom dessa otroligt spannande nyheter sa har jag mattelaxa och government-uppgift att gora... Sa det ar val bara att satta igang antar jag.

Tjaba!

4 kommentarer:

Erika sa...

MAHA, grattis ;)
Du verkar ju passa bra in the high school life! I'm not jealous.. ;) Sjukt trevligt tat du bloggar föresten. Jag är din stalker på andra sidan jordklotet helt klart!

Sååfi sa...

TOGA PAAARTIIIIE!!
Fan vad roligt.. (: snart anländer även jag. Dock på andra sidan flera hundra mil bort men.

Trivs du då?

/ Sofie Myrförälder

Unknown sa...

Åhhoohoh killarna är ju som hökar över dig ;)! Ha kul på partyt!

- sa...

En snygging? He better be...
/Jaaaaana