söndag 23 augusti 2009

Too sick for church

Sa var man sjuk.
Antar att det ar konsekvensen man far ta av 1 timmes svettigt dansande med musik sa hog att man ar halvt dov nar man kommer ut!
Jag sager bara, skoldanserna har ar inte som en skoldans. Alla dansar som om de ar pa en klubb och inte vals eller sa (hah).

Det var en laang ko nar vi kom dit, men eftersom vi ar seniors och "ager skolan" sa stallde vi oss framfor alla juniors och sophomores. Snallt! Direkt nar vi kom in forbi vakterna, poliserna osv (ja, skamta inte om att de har HOG security dar...) sa borjade vi dansa! Det var riktig crap-musik, bara rap och hiphop och alla tjejerna dansade otroligt utmanande mot killarna. Det var tydligen "den forbjudna dansen" for alla larare gick runt med ficklampor for att kolla om nan dansade sa inappropriate, da fick de en tap on the shoulder.

Sen gick jag ut och fick syn pa en kille, J, som jag pratat en del med i skolan (som ar valdigt sot...) och vi satt och pratade och sen hade det gatt en halvtimme och S som jag kom dit med verkade lite sur att jag sitter dar med honom och inte dansar med S istallet.
Men vi fortsatter sitta och prata istallet resten av kvallen. Ahh. :)

En tjej som var jattefull (det var ett under att inte polisen markte det) kom fram till mig och fragade "Oh, you're that Swedish girl, right?"
"Yes, haha, why?"
"OH, I've heard so much about you!"
"Really! What did you hear? And from who?!"
"The boys, they think you're really pretty"

Jag blev GLAD!
Det var en rolig kvall! Men som sagt, blev sjuk och hade en trakig lordag och sondag och ska gora Algebra-laxa nu. Woho!

Take care!

4 kommentarer:

Enannan sa...

Hurrudu, de där pojkarna håller du dig borta från :)

Det var underbart att prata med dig idag, saknar dig så mycket. Puss!

Mirr sa...

Deniiiiiiiiissjjsjss. jag saknar dig!!!!!! jag var på voldplay i lördags och började gråta under the scientist för jag tänkte på dig :(. hur sorglig får man bli. du verkar ha det jättebra där borta! Önskar att jag kunde komma och hälsa på. <3

mirr sa...

Alltså Voldplay, inte Coldplay.

Unknown sa...

Åååh. gud vad kul!1 Jag önskar att jag kunde sitta och titta ned på dig från ett moln! Jag saknar dig! Det är tomt här när du är borta! Och i skolan känns inte klassen fulländad :( Det har börjat tre nya tjejer men det är inte samma!

klamis<3