lördag 8 augusti 2009

A new life

Det här kommer vara min blogg, där jag skriver vad jag gör om dagarna, high school och livet som tonåring i USA. Enjoy!

Nu är det nästan exakt 31 timmar kvar tills jag är i luften påväg till mitt nya land. Först kommer jag mellanlanda i Heathrow i London för att leta reda på rätt gate och sedan flyga vidare den lilla sträckan på ca 10 timmar till San Fransisco där min amerikanska familj väntar med öppna armar för att välkomna mig!

Idag har jag bara sörjt en liten stund. Hade lite avskedsfest för mina närmsta vänner igår. Det var tårar och det var massa kramar och det var fint. Jag insåg vilka fina vänner jag har och som jag kommer sakna som en dåre.

PS. Börjar nog skriva på engelska efter ett tag, för att verkligen komma in i språket.


Bilder från igår! Lina fotade, som tur var, eftersom min kamera endast kunde ta 10 bilder.



1 kommentar:

Anonym sa...

jävla high school mus wannabe ;) filllde