måndag 14 december 2009

Sk8!

Skejtade med Casey, min granne, idag. Vi var i ett parkeringshus i downtown Santa Rosa. En vakt kom och sa till oss att vi inte kan skejta dar efter ett tag, sa vi lamnade. Efter det drack vi Peppermint mocha fran Starbucks och hangde i the mall ett tag.
Sen skulle han ivag och jobba o jag stannade kvar och kopte klader for nyarsafton! Ganska frascha, satt saga.

Idag ar det 10 dagar tills min alskade familj kommer hit! :) Tiden flyger.
Denna veckan har vi finals i skolan, som ett test i alla klasser for att se att man lart sig allt som kravs.. (Hall tummarna) och vi slutar 12 varje dag! Sweet.

Bakade jul-cupcakes med Nancy!

Ja, det har ar faktiskt jag! ser stadigt ut

Haftiga malningar pa ett hus


Casey


Casey gor ett trick

Coool

Ehe.. Jag star pa bradan iaf.

2 kommentarer:

Enannan sa...

Nedräkningen pågår för fullt även här hemma!

Ha en underbar sista skolvecka och lycka till med alla slutprov - snart ses vi :)

Erika sa...

Fin fina bilder! :)
Lycka till med proven, jag har typ detsamma här ute på landsbygden :P