söndag 6 december 2009

Party and skate


Fredag och lordag var jag uppe hos min nya grann-kompis Casey som hade party. Det var kul! Larde kanna massa nya manniskor. Jag ar sa glad att jag lart kanna NAGON som bor sa nara mig ocksa.

Idag tog Casey med mig till en skatepark och han larde mig massor! Nu kan jag tillexempel skejta i en ramp, droppa ner i rampen! Som tur var regnade det, sa vi hade hela parken for oss sjalva (innebar att ingen sag min snygga vurpa). Ska dit igen nagon dag i veckan och lara mig mer. Jag kan nastan gora en Ollie ocksa :)

3 kommentarer:

Erika sa...

Söt bild ^^

Det låter trevligt det där med skatepark och nya friends :) :) TYcker att du brode lägga upp en video elelr något sådant senare, typ som.. "Upp till bevis-material"? ;)..

D sa...

Ahh, jag fick faktiskt Casey att filma nar jag skejtade nerfor rampen ! far se om jag nagonsin far se den filmen igen eller ej. OM jag far den sa lovar jag att lagga upp det. ;) eller nar jag blivit battre. Haha.

Anonym sa...

Haha guuuud vilken läskig bild!

Hoppas du har det jättebra denisen! Verkar så :)

<33 Yrsa