tisdag 22 december 2009


Merry Christmas!

Snart ar det juuul! Imorgon kommer mina svenskar hit :D Exciting!
Fick ett fint paket fran min alskade morfar med svensk julmusik som jag spelar pa repeat, uppskattat!
Jag ar verkligen in the mood for christmas, trots att det verkligen inte kanns som julafton om bara nagra dagar. Allt ljus omkring mig gor mig sa glad.

Forresten en rolig grej: Nancy visade mig precis en artikel i The Press Democrat att man inte far ha anglar eller stjarnor eller nagonting religost i julgranen i ett county building (ett stalle dar det ar public), det var en person som klagade. DET AR FORBJUDET NU. Jeeez.


Mysigt med ljusen och julgran

Santa Lucia, som de inte firar har

11 kommentarer:

Inger sa...

God Jul från farmor och farfar!
Vi har skickat julkort till dig, hoppas det kommer fram och idag satt in en slant på ditt konto så att du själv kan köpa något du vill ha,shoppingmöjligheterna är nog rätt stora omkring dig.

Vi tänker på dig och saknar dig.

Erika sa...

Ojojo, du ser ut att ha en "riktig Disney gran" - den är vacker :)

Konstiga problem dom har där borta låter det som! Hoppas du får en ritkigt trevlig och mysig jul! <3

D sa...

Farmor och farfar:
Jag skickade ivag ett litet kort till er ocksa igar, jag hoppas det inte tar alltfor lang tid att komma fram!
Jag sakner er valdigt mycket och tycker det ar sorgligt att det inte blir nagot julfirande alls med Vagerstammarna/Ozan/Idh. Hoppas ni far en fin jul iallafall :)

Erika; Ja, julgranrna ar en big deal har borta!
Hoppas du far en trevlig och mysig jul ocksa :)

Erika sa...

JAG HAR EN BIG QUESTION SOM JAG HAR FUNDERAT PÅ I JULETID!! - vad sjutton dricker dom i Amerika, dom har ju inte julmust?! :O

D sa...

hmmm... de dricker inget sarskilt vad jag vet! coca cola :B
de ater ingen sarskilt julmat heller. alla har olika beroende pa vilken religion tillexempel de lever i.
:)

D sa...

hmmm... de dricker inget sarskilt vad jag vet! coca cola :B
de ater ingen sarskilt julmat heller. alla har olika beroende pa vilken religion tillexempel de lever i.
:)

Erika sa...

Där ser man! Kunde nästan tänka mig att det var colan som var vinnare..

HAPPY BIRTHDAY! :)
hoppas du får en helt awesome day!

Inger sa...

Massor med grattiskramar från farmor,farfar,Caroline och Tobias

Enannan sa...

Du lever va? Dags för en uppdatering här tycker jag. Det är ju över en vecka sedan vi åkte, måste ha hänt massor :)

Inger sa...

Hej Denise!

Igår fick vi julkortet-tack snälla. Det var nog det finaste kort vi har fått någonsin.

Hoppas det känns bra att vara 18, ta vara på varje dag.

Kramar från snöiga Tomta

Jaana sa...

Uppdatera mera du din jävel!Saknar dig som alltid! pussss