lördag 6 februari 2010

Saturday morning

Bilder fran min 18-arsdag! Samt piercing och min Memory poster dar jag satter upp saker som far mig att minnas mina aventyr =)


God forratt! Rakcoctails

Victoria, Nancy och moi!

Devin & Victoria

Piercing!

Memory collage

Nu ar klockan 11.30 am och jag ar sjuk :( Verkligen opassande! Med tanke pa att det ar Turnabout ikvall och tryouts for softball-laget pa mandag. Men jag proppar i mig med vitaminer, sa det borde vara battre snart.

Nu ska jag mala med vattenfarger och bli frisk till dansen ikvall!
Take care!

2 kommentarer:

Enannan sa...

Vilken superidé med collaget! Det blir ju toppenfint :)

Krya på dig - hoppas att du kom iväg på dansen och att ni hade kul.

Kram

D sa...

Jaa, det enda trakiga ar att den ar for tjock for att ta med hem sen :/ men fin aren!

Vi kom ivag! Fast jag ar sjukare idag.. Men det ar det som ar konsekvenserna!

Kram!!